TI na 2

Saandorin Wskazówki 3 Komentarzy

No Gravatar

Jako że TI bardzo mi się podoba a nie zawsze jestem w stanie znaleźć wystarczającą grupę ludzi do gry. A widząc że TI dużo traci gdy próbujemy zagrać we dwójkę jakiś czas temu zacząłem szukać zasad pozwalających na grę w dwie osoby.

Udało mi się znaleźć zasady tworzone przez weteranów tej gry noszące nazwę Shattered Ascension uwzględniające także grę w dwie osoby . Znalazłem też dość krótki zasady których zastosowanie wydało mi się ciekawe o nazwie Owl Rules,
Jednak nadal pomimo wprowadzeniu zasad z obu autorskich rozszerzeń, gra w dwójkę wydawała mi się niekompletna, postanowiłem dodać do tego zestaw kart wprowadzający odpowiednie wydarzenia mające niejako zastąpić brakujących graczy a zarazem nie komplikujących nadmiernie rozgrywki, Spróbowałem to wszystko połączyć w spójną całość i chciałbym pokazać innym Fanom TI, mając nadzieje że podzielicie się ze mną waszą opinią i doświadczeniem.
Co do zasad zamieszczonych w paczce poniżej, jest to pierwsza wersja co do której mam jeszcze parę pomysłów i planów, ale chcąc ją w końcu pokazać innym postanowiłem na razie nie zmieniać. Z góry też przepraszam za błędy lub brak spójności jest to pierwsza tego typu praca którą sam przygotowałem.
Co do samej gry testowałem ją na razie na proponowanej mapie z SA o nazwie Aeon Throne, która wydaje mi się najciekawszą mapą przygotowaną dla dwóch graczy przez twórców SA
Link do zasad:
http://planszoholik.pl/ti dla dwojga.zip

Share

Comments 3

  1. Saandorin – ja od dawna marzę o TI, ale wiem że nie uzbieram ekipy. Pytanie czy ten wariant na 2 osoby, o którym piszesz jest grywalny i ma sens? Czy czuć ogrom tego tytułu? Zawsze TI kojarzył mi się z wielkością i dlatego chciałbym pograć we dwójkę w bezmiarze możliwości oferowanym przy większej ilości graczy.

    Linka podpiąłem do Twojego posta.

  2. Post
    Author

    Faktem jest że Ti jest wielką grą która mam mase możliwości, i to właśnie mnie w niej urzekło, jak już wspomniałem gra we dwójkę dużo traciła nawet gdy wykorzystałem zasady z SA 4.0
    Gdy wprowadziłem karty które: zastępują nieprzewidywalność większej ilości graczy, odblokowują na nowo kartę Trade która nie była używana w grze we dwójkę, gra zaczęła ponownie wyglądać ciekawie, i grywalnie. po za tym dzięki takiemu a nie innemu doborze kart (możliwe że niektóre będzie trzeba wzmocnić lub osłabić żeby zbalansować ich siłę) znika też problem blokowania jednego gracza przez drugiego, Talia wprowadza też znaczna ilość trade goods która może umożliwić szybką reorganizację sił słabszej rasie.

    Poprawiłem pkt 13 nie do końca jasno napisałem go wcześniej.

    http://www.gry-planszowe.pl/forum/download/file.php?id=1172

    chyba będę musiał poprosić cię Marsie o instrukcje jak dodawać pliki do planszoholika tymczasem zamieszczam link do poprawionych zasad

  3. Wgrywanie plików tak jak zdjęć – zamiast zdjęcia wgrywasz plik z dysku.
    W opcjach wstawiania wybierasz „adres url pliku” i już – wstawia linka do wgranego na planszoholika pliku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *