Dużo radości

osadnik Czarny rynek 13 Komentarzy

No Gravatar

Wszystkich, którzy się zastanawiają, jak wygląda dużo radości zapraszam tutaj:

 
dużo radości to ciężka sprawa, lepiej się podzielić z bliźnimi, samemu można nie podołać – 43,4 kg to nie w kij dmuchał. Dobrze, że mam kombi.

Żonka jak zobaczyła paczkę na początku myślała, że to mi odbiło i zamówiłem wszystko dla siebie, potem dopiero zauważyła, że tytuły się powtarzają i zgadła, o co kaman. Teraz juz wie, że odbiło nie tylko mi, ale większej grupie. Tak zwane odbicie grupowe.

Przy okazji wymyśliłem nowy wzór kafelek podłogowych :)

Cieszę się, że podjąłem sie tego zamówienia – rozkładanie, przekładanie i liczenie nowiutkich pudełek daje naprawdę dużo radochy!! Aż żałuję, że rozpakowanie milana przejdzie mi koło nosa!

ilość pudełek – 40
masa – 43,4 kg
rozmiar – spory
radość z rozpakowania – bezcenne!

Share

Comments 13

  1. Post
    Author
  2. kdsz – ja z góry muszę przeprosić za opóźnienie w dostawie Twojego upragnionego Kohle – niestety w kraju będę w piątek wieczorem, w sobotę rano wyślę paczkę, więc w poniedziałek rano powinna być na miejscu.
    Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że gdyby wcześniej złożone było zamówienie to dotarłoby przed moim wyjazdem i bym wysłał od razu. Mam nadzieję, że jest się nie gniewamy i jest cool nie? groovy, chill out, loozik nie?

  3. podjąłem juz kroki w tej sprawie, tzn zapakowałem w tekturke
    jeszcze tylko na poczte – brr…

  4. @mars
    Spoko. Oczekiwanie tydzień dłużej tylko zaostrzyłoby mój apetyt do granic możliwości, a jak wiadomo odroczenie przyjemności ma również zbawienne skutki dla psychiki maniaków, więc mogłoby to być nawet korzystne…. Na szczęście tego przywileju pozbawił mnie osadnik, który wykazał się ogromną dozą empatii i takiego prawdziwego, ludzkiego miłosierdzia :D

    Jeszcze raz wielkie dzięki!

  5. znając stan naszych finansów po ostatnich akcjach oraz tempo pojawiania się nowych promocji w sklepach to pewnie na jesień dopiero :)

  6. W dodatku jedno zamówienie dopiero ma przyjść ;-)
    Chociaż nie wiem czy dojdzie, bo pieniądze najwyraźniej zaginęły gdzieś pomiędzy bankami :|

  7. berni – za ostatnie zamówienie kasę dostaniesz po weekendzie, teraz mam nawet problem ze sprawdzeniem maila od Ciebie – o ile wysłałeś. W sobotę będę w Polsce to to zrobię przelew, ewentualnie kesz jak będę brał od Ciebie gry.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*