Ubbo-Sathla własnej produkcji

mars Galeria 5 Komentarzy

No Gravatar

Wczoraj postanowiłem wskrzesić własnego przedwiecznego, coby zmierzyć się z kimś godnym uwagi :) Trochę zastanawiałem się nad nazwą, historią i parametrami. Nie było to łatwe, szczególnie że chciałem, aby był osadzony w realiach Arkham. Dokonałem w końcu wyboru i zacząłem zastanawiać się nad uzupełnieniem karty. Od razu dodam, że teraz zastanawiam się, czy Ubbo-Sathli gdzieś nie było w jakimś dodatku, ale może ktoś z Was to wie. Mam nadzieję, że jednak nie miał nikt z nim do czynienia. Jeśli jednak był już to go uśmiercę. Tymczasem pokażę co wydumałem i spytam czy brzmi sensownie. Mi się podoba, ale brak mi obiektywizmu.

Ubbo-Sathla

Share

Comments 5

  1. Wygląda ciekawie ale z oceną wstrzymam się aż zdobędę trochę doświadczenia w arkhamie

  2. Fajny, trudny Przedwieczny, nie był jeszcze wykorzystany w żadnym z oficjalnych dodatków, pomysł z trzema szóstkami w fazie mitów bardzo fajny, w treści Ataku: zamiast Życie jest Wytrzymałość, ja bym pociągnął zasadę ze Sprzymierzeńcami: na początku bitwy tracisz 1 sprzymierzeńca, po każdym nieudanym teście Ataku kolejnego, jeśli nie możesz odrzucić jego karty zostajesz Pochłonięty, natomiast nie ryzykowałbym zmniejszenia puli kości o 2 co dwie tury, niepotrzebna komplikacja.

    ? propos: może nawiążemy współpracę na linii Planszoholik: Manufaktura Arkham? Wymiana bannerów, wspólne konkursy, co na to drużyna admina?

  3. Nie jest zły Twój Przedwieczny ale nie dorasta mojemu jeszcze nienarodzonemu Przedwiecznemu.

  4. Errm no tak z tym że Ubbo to twór Ashton Smitha o ile się nie mylę więc nie wiem czy kiedykolwiek zostanie (mimo znanych powiązań z HPL) wykorzystany w AH. Co do samej treści to z jednokomórkowców zrobiłbym pasożyty wpinające się w mieszkańców arkham tworząc z nich kultystów (z oddzielonej kupki potworów) z wymienionymi wyżej statystykami. Mechanika podczas siedzenia w jaskini spoko, acz proponuję wziąć pod uwagę modyfikację w stylu „co mity rzut 3 k6 jeśli jest choć jeden sukces to zdejmij ally kartę i wprowadź kultystę. Ilość wprowadzonych tak kultystów stanowi modyfikator do walki” tak wg mnie zamiast tego -4. Niewrażliwość spoko, odrzucenie ally hmm a gdyby tak „na starcie bg mają odrzucić w sumie do tylu ally ile wynosi modyfikator” ci nieuratowani mszczą się na uratowanych ;]. I w walce co turę -1 zamiast co dwie -2 (w zgiełku łatwo będzie się pomylić). No i ilość doom tokenów do przebudzenia bym zmienił na 12 (11 + 1 ze względu na ilość ally w grze co by klimatyczniej wyglądało). Tym sposobem niezły napęd by był na ratowanie sprzymierzeńców.
    Taka moja sugestia :D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*